Aegzor Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Carttie: Jag vill byta Entei, jag har en massa Shiny's o Dark: .:medion:. heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Nej tack... Jag vill helst ha någon Shiny pkmn (men inte dom som du hade Medion) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Heter Snooze_ där.. har bara shinys i mitt lag ^^ Carttie, har sjukt många shinys tror jag..ca 30 eller något :S Kolla om du vill ha någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Någon som vill byta med mej?heter knas-bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Heter Snooze_ där.. har bara shinys i mitt lag ^^ Carttie, har sjukt många shinys tror jag..ca 30 eller något :S Kolla om du vill ha någon. Ok, ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Nej tack... Jag vill helst ha någon Shiny pkmn (men inte dom som du hade Medion) vill du ha shiny amparos lvl35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Vill nån byta min venusaur lvl 31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Nu har jag massa mer Shiny och Dark Pokemon. kolla in dom på Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 nån som vill ha min gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Jag vill!Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Magma_flygon tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) Okej, men ingen som vill byta med mej då? :P Heter Carttie Redigerat 24 Juni 2006 av Carttie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.