Zhark Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Min farsa har typ 500-600 lp-skivor med bl. a. alla Kiss och Iron Maiden-skivor. OnT Primus-Frizzle Fry Primus-Sailing The Seas Of Cheese Primus-Pork Soda Primus-Brown Album Primus-Tales From The Punchbowl Primus-Antipop Red Hot Chili Peppers-Blood Sugar Sex Magik Red Hot Chili Peppers-Californication Red Hot Chili Peppers-Stadium Arcadium m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
annalund Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Tokio Hotel - Zimmer 483 Tokio Hotel - Schrei - so laut du kannst Tokio Hotel - Zimmer 483 Live CD Tokio Hotel - Scream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andant Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 KoRn - Greatest Hits Alla Guns N Roses Skivor Alice In Chains - Dirt Nirvana - Nevermind Rage Against The Machine - Renegades Led Zeppelin - Mothership +Många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 50 Cent - The Massacre 50 Cent - Curtis Eminem - The Marshall Matters Sen har jag bara en massa Markoolio och sånt från när man var yngre :D har inga skivor men på min dator finns det typ 5 000 låtar som jag lyssnar på. Tvivlar på att du verkligen lyssnar på 5000 låtar :D Men jag har också några sådär 1000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Heh, har typ inga skivor sådär.. Har alla album på datorn.. Då är det: Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn A Saucerful of Secrets Soundtrack from the Film More Ummagumma Atom Heart Mother Meddle Obscured by Clouds The Dark Side of the Moon Wish You Were Here Animals The Wall The Final Cut A Momentary Lapse of Reason The Division Bell Pulse Och några till.. Led Zeppelin - Led Zeppelin Led Zeppelin II Led Zeppelin III Led Zeppelin IV Houses Of The Holy Physical Graffiti Presence The Song Remains The Same In Through The Out Doo Coda How The West Was Won [live, 3-CD box set] Lynyrd Skynyrd - Pronounced Leh-nerd Skin-nerd Second Helping One More From The Road [live] Street Survivors Skynyrd's First And...Last Southern By The Grace Of God [live] Lynyrd Skynyrd 1991 The Last Rebel Endangered Species Southern Knights [live] Freebird...The Movie [live at Knebworth 1976] Twenty Lyve From Steeltown Edge Of Forever Christmas Time Again Vicious Cycle Det är väl alla album.. Pluss att jag har typ 1200 låtar till. Fyfan vad 2 externa hårdskivor fylls snabbt XD EDIT - Glömde bort att jag hade "The Platinum Collection - David Bowie" i hyllan ;o Typ enda CD'n som jag har, förrutom en Led Zeppelin Stairway To Heaven live dvd :P Redigerat 10 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 100tals på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jandelin Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Har väl 170-180 album tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 50 Cent - The Massacre 50 Cent - Curtis Eminem - The Marshall Matters Sen har jag bara en massa Markoolio och sånt från när man var yngre :D har inga skivor men på min dator finns det typ 5 000 låtar som jag lyssnar på. Tvivlar på att du verkligen lyssnar på 5000 låtar :D Men jag har också några sådär 1000... Lol, jag har bara typ 200 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Har mängder med album, singlar och vinyler då det blir en del spelande på helgerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Dom flesta RAMONES skivorna + Massor av andra blandade skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Guns N' Roses - Appetite For Destruction Guns N' Roses - GN'R Lies Guns N' Roses - Use Your Illusion I Guns N' Roses - Use Your Illusion II Guns N' Roses - The Spaghetti Incident? Guns N' Roses - Live Era '87-'93 Guns N' Roses - Banzai (live in Tokyo '92) Slipknot - Slipknot Slipknot - Iowa Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses) Slipknot - 9.0 Live HIM - Digital Versatile Doom: live at the Orpheum Theatre dem skivorna jag lysnar på, sedan har jag en massa andra krimskrams :P Redigerat 17 Juni 2008 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Deep Purple- Machine head Deep purple- Burn Deep purple- In Rock Deep purple- Best of 30 years Deep purple- Bananas + Massa annat Med Deep purple Guns N' Roses- Aptite For Destruction Bob Catley- Middle Earth Bob Catley- Burning Empires Magnum- Vigilante Magnum- On a Storyteller's Night Magnum- Sleepwalking Magnum- Breath of Life Magnum- Princess Alice and the Broken Arrow Magnum- The Classic Collection Dio- Holy Diver The Hellacopters- Rock N' Roll is Dead Paul Rodgers- A Tribute to Muddy Waters Rainbow- Ritchie Blackmores Rainbow Rainbow- Rising Rainbow- Long Live Rock N' Roll Black Sabbath- Heaven and Hell Ozzy Osbourne- The Essential Ozzy Osbourne Whitesnake- Ready an' Willing Winters Bane- Redivivus Saidian- Phoenix Cloudscape- Crimson Skies Decoy- Call of the Wild Heed- The Call Gypsy Rose- Gypsy Rose Razorback- Deadringer Ruffians- Desert of Tears P.O.D- Satellite Min farsas kompis får massa skivor som han ska recensera för ett skivbolag, och sen har han ingenstans att ha alla, så han skickar dom till mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.