Gäst 48893 Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Gå med i TCLS Legends - En klan för både finska och svenska spelare. Krav: Combat lvl 30+ Alternativa krav: Fishing 40 + Cooking 40 (för att fixa mat) Plagg: Magiker: Blå kläder + blå wizards hat Närstrid/Riddare: Steel full eller bättre. Eventuellt med en cape vars färg passar ihop med TCLS-temat (blått, vitt och svart). Ranger: Nått enligt TCLS-temat. Regler för klanen hittils: 1. Om någon i klanen dör, plocka upp hans saker och ge dem till honom senare. 2. Döda inte andra medlemmar i klanen. Klanen har inte något eget forum än, men änsålänge används TCLS Forum som "HQ". Gå med i klanen >>>HÄR<<< OBS! OM DETTA INLÄGG BRYTER MOT NÅGON REGEL LÅS INTE/DELA INTE UT VARNINGAR, JAG ÄNDRAR. Redigerat 10 Juni 2006 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hmm.. låter kul, kanske men jag är ingen som slåss mycket eller PK:ar sysslar mycket med andra skills, 30 combat, 40 i fishing, 46 i cooking och det dröjer inte länge innan jag kan banka en full steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 någon mer som kanske ska va med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 kanske är med är combat lvl 36 och har full mithril sen kommer jag inte ihåg mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 (redigerat) jag är lvl 51 i combat fast jag har ingen full steel eller nått försöker fixa full adamant men det tar tid ( är i fishing lvl56 och 48 i coking) Redigerat 24 Juni 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Svedda, Kilimanjaro och darkdevil. Ni är välkomna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 nej jag går med med min lvl 43 han e hyfsad range och har full admant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mateo Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 :medieval: Hej min gubbe är i combat lvl 65 mage lvl 41 och range 14. Mina skills är: cooking lvl 56 fishing lvl 53 och jag har klädes plagg som passer er... mina övriga skills är på 50 och uppåt... Jag kanske kunde gå med men jag litar inte på att ni ger till baks sakerna om man dör. :medieval: mvh mateo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 (redigerat) Du är med. Den som inte ger tillbaks grejerna dödas. Om det görs igen dödas man + man blir utsparkad ur klanen. Egentligen borde ni trycka på "Gå med i klanen >>>HÄR<<<". Redigerat 10 September 2006 av 48893 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg