Hoppa till innehåll

Shaman


 Dela

Rekommendera inlägg

Som alla vet så har både tråden som Kanji gjorde och Apoca har låsts eller något liknande..

 

Jag PM:ade nyss # 21 och han godkände detta..

 

Visa upp eran/era snyggaste bilder ni gjort i PS....

 

De finns en regel som fanns i den före detta "Snyggaste Avatar" att man får inte skriva "Snygg" eller något liknande i ett inlägg utan att ladda upp eller bifoga en bild. Detta för att få mer bilder och mindre "onödiga inlägg" för att den här tråden ska inte försvinna=)

 

 

 

Det här inlägget har ändrats av Ragnarök 25/05-2006 02:26:07

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså jag känner igen den här tråden. fast jag har för mig att en annan har gort en likadan. p.s jag kanske inte har rätt. men om en modd ändrar en inlägg så ska texten som säger det vara liten och svart. men du verkar ju ha kopierat nån annans. men jag e inte säker. men jag känner igen tråden.

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

---------------------------------------------------------------------------------------

Som alla vet så har både tråden som Kanji gjorde och Apoca har låsts eller något liknande..

 

Jag PM:ade nyss # 21 och han godkände detta..

 

Visa upp eran/era snyggaste bilder ni gjort i PS....

 

De finns en regel som fanns i den före detta "Snyggaste Avatar" att man får inte skriva "Snygg" eller något liknande i ett inlägg utan att ladda upp eller bifoga en bild. Detta för att få mer bilder och mindre "onödiga inlägg" för att den här tråden ska inte försvinna=)

 

 

 

Det här inlägget har ändrats av Ragnarök 25/05-2006 02:26:07

 

han har copierat

 

vistt e jag smart skojja :D

 

titta på när han skapat tråden

Redigerat av .:lol:.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som alla vet så har både tråden som Kanji gjorde och Apoca har låsts eller något liknande..

 

Jag PM:ade nyss # 21 och han godkände detta..

 

Visa upp eran/era snyggaste bilder ni gjort i PS....

 

De finns en regel som fanns i den före detta "Snyggaste Avatar" att man får inte skriva "Snygg" eller något liknande i ett inlägg utan att ladda upp eller bifoga en bild. Detta för att få mer bilder och mindre "onödiga inlägg" för att den här tråden ska inte försvinna=)

 

 

 

Det här inlägget har ändrats av Ragnarök 25/05-2006 02:26:07

 

Hur seriös är du på en skala mellan 1-10?

Om du fått lov av #21 så får han komma och låsa upp den. Men skulle tvivla att han godkännt då det redan finns en likadan tråd.

 

LÅST.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...