Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 vad kan man göra där uppe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Hoppa ner och dö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Roligaste jag har gjort var när jag dödade en lvl ?? MAge (Spelade på min 34 Druid) Han hade Ressurection Sickness i STV , Dödade honom 3 gånger , sen skapade han en Horde allt som hette 'Freddansuxx' och börja spamma mig >.< :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=76...up+on+ironforge Där visar hon/han hur man kommer upp ;>. Det går inte o komma upp där längre :P jag har varit där några gånger inget o se ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Fungerade sista gången jag prövade. Får pröva igen. Finns dock en trollgrotta där uppe, typ Orthell's hideout eller nåt. Finns en sådan grotta i Silithus också. Redigerat 5 Juli 2006 av ÅJJI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 man kan också komma upp högst upp till en flagga och en mountaneer(stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leilee Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Det bästa jag tror jag har gjort var att jag tog 1 lvl 31 warrior och en lvl 33 hunter som en lvl 34 paladin :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Fungerade sista gången jag prövade. Får pröva igen. Finns dock en trollgrotta där uppe, typ Orthell's hideout eller nåt. Finns en sådan grotta i Silithus också. funkar det nu? för mig e det omöjligt går inte längre, tror jag har skrivit här 2gg innan men har gjort något jag alldrig lyckats göra förut spela lvl 39 magen och hadde precis dödat en lvl 42 hadde (1% hp kvar) hunter så kom en warrior lvl 35 o lyckades döda den med :D gjorde han till ett får sen gjorde jag en phyroblast och fireboll så dog han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Det konstigaste som hänt mig var att jag tog en lvl 39 warrior när jag var lvl 34^^, kankse inte så konstigt för han attackerade bara mitt pet :D Redigerat 15 Juli 2006 av Simple_Plan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Fungerade sista gången jag prövade. Får pröva igen.Finns dock en trollgrotta där uppe, typ Orthell's hideout eller nåt. Finns en sådan grotta i Silithus också. funkar det nu? för mig e det omöjligt går inte längre, tror jag har skrivit här 2gg innan men har gjort något jag alldrig lyckats göra förut spela lvl 39 magen och hadde precis dödat en lvl 42 hadde (1% hp kvar) hunter så kom en warrior lvl 35 o lyckades döda den med :D gjorde han till ett får sen gjorde jag en phyroblast och fireboll så dog han :) <{POST_SNAPBACK}> Har du sett filmen ens?Tror du menar Wallwalking sättet :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Det konstigaste som hänt mig var att jag tog en lvl 39 warrior när jag var lvl 34^^, kankse inte så konstigt för han attackerade bara mitt pet :D Han kanske ville döda din pet. Men en Hunter/Warlock har bra möjligheter och göra så att ingen warrior nuddar er. Kolla nu börjar striden. Trap> Stå bakom> Skjut> Warrior:Charge>warrior:trappad>gå 30yd långt bak. Anfall med din pet. Sen consiuve shot och allt möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 (redigerat) Det roligaste (lite häftit me) var när jag sprang ifrån en gubbe med mount när jag var på lvl ca 30. Jag sprang upp på en väg och såg en grå-lvl undead och en annan över 40 var den (den hade ju mount) jag gjorde cat form och kutade länge. I sista sekund kom jag till Southshore och vakten där gick på han! SUCKER :gitarr: De var kanske inte roligast men kul! :) Redigerat 15 Juli 2006 av Leon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg