Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 det e verkligen otrevligt att vara i chatten. det går f*n inte att chatta där. Så nu förstår jag varför ingen vill komma in i chatten. säger inga särskilda naman men väldigt många där inne är väldigt otrevliga :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nääää, chatten är mysig tycker jag. Borde vara där oftare :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Ja. kanske dom e mysiga mot dig ja. men dom e hur j*vla otrevliga som helst tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Dom spammar som f*n tycker jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Är dem otrevliga så säg bara till epaaj. Han är chattens Watcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 http://forum.fuska.se/Chatten-t29832.html Skicka PM till mig vilka som är elaka. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg