Dellamorte Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 tjena har fått ett stort problem igen jag tog å installerade ett spel igår när det var klart så stod det att jag skulle starta om datorn jag gjorde det och när den hade startat upp så blev skärmen bara svart och inget mer hände... någon som vet vad som kan ha hänt??? har gjort en systemåterställning till dagen innan men det hjälpte inte jag har testat att starta dator i felsäkert läge och då kommer jag in på den...har avinstallerat spelet men det hjälpte inte heller några tips på vad jag kan göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ja.. när du startar datorn tryck Del hela tiden... sen när det kommer upp en vitblå ruta välj "load fail-safe defaults" tryck sen y och enter.. sen tryck på Save and exit, sen y och enter.. om det inte funkar då är det fel på din hårdvara... Obs. Inget händer med din dator om du gör detta.. den bara blir bättre! Den ska faktiskt alltid ha defaults på fail-safe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 laddade du hem spelat? ;) om du gjorde så kna det ju har kommit ett virus i datarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 FORMATERA hårdvaran det kan vara virus eller så är din data sönder kanske för gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Har du kopplat på strömmen? I så fall, har du tryckt på strömbrytaren på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Dellamorte verkar ha glömt bort sin tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.