Larsa90 Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vart ska jag expa med min rogue i 31 horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 typ, stranglethorn village. I rebel camp och nesingwray expedition. Se upp för stealtande rogues i nesingwray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 typ, stranglethorn village. I rebel camp och nesingwray expedition. Se upp för stealtande rogues i nesingwray. asså ska en HORDE questa i rebel camp...asså fyfan du e noob :P.. Questa i grom gol base camp och Nesingwary elr vad de heter.Köp inte sidor för mer än 30 s..( du kommer fatta vad jag menar om ett tag..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Kallar du mig noob? Jag såg inte att han skrev att han var horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Kallar du mig noob? Jag såg inte att han skrev att han var horde. naw sry men iaf.....hur länge haru spelat wow för att inte bli kallad noob,.. + Noob e inget illa menat..det betyder Newbie = ny börjare SK Noobie gamer...(vet inte om du vet vare betyder xD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag är lv 43 gnome warrior. Men jag har tröttnat på wow vid den här sommar perioden. Jag har annat och göra med kompisar ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 O rly?..well Åbbo Tauren Female Dunemaul - Lvl 58 warrior Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 O rly?..well Åbbo Tauren Female Dunemaul - Lvl 58 warrior Du skulle behöva sy igen käften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 O rly?..well Åbbo Tauren Female Dunemaul - Lvl 58 warrior Du behöver en assistent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 O rly?..well Åbbo Tauren Female Dunemaul - Lvl 58 warrior f*n vad Nallen aegde sönder då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Tråd urspårad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg