Darkdevil Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 hur blir man pvt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 hur blir man pvt? Vad är pvt? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 private= en rank på vietcong2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 private= en rank på vietcong2 Aha! :) Ingen aning faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 private= en rank på vietcong2 synd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Private är väl det sämsta? Corporal kommer efter. Har man inte det redan från början då? Har inte spelat det men funderar på att skaffa det, är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Private är väl det sämsta? Corporal kommer efter. Har man inte det redan från början då? Har inte spelat det men funderar på att skaffa det, är det kul? först har man ingen rank sen blir man private sen vidare och vidare ja det är kul men kanske lite dålig grafik och det kan bugga lite ibland men jag tycker iallafall att det är skitkul (det är det ända spel jag kan spela på internet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Okej, men finns det uppdrag så får du väl köra dom tills du blir private, annars vet jag ej, men jag ska skaffa det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 det är på multiplayer man blir pvt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Okej, då verkar det likna BF2 lite då... Jag antar att det bara är att köra på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Okej, då verkar det likna BF2 lite då... Jag antar att det bara är att köra på.... japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.