Ragrath Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Jag är nu lvl 12 på min paladin men jag vet inte riktigt hur jag ska sätta ut mina talents, jag vill köra PvE och i alla fall i början köra solo, nu undrar jag asså: Hur ska jag sätta ut mina talents? Redigerat 12 Juni 2006 av Ragrath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Okej, just nu är min Paladin på lvl 50 och för mig fungerade följande bra: I retrubution-trädet kör du allt i början tills du får Seal of Command (behövs 10 poäng i retrubution-trädet). Du kan lägga poäng på vad du känner för i retrubution-trädet tills du får just SoC som är bra att ha när man solar. Tänk på att blanda lite i de olika träder Holy och Protection. Bättre strength och Intellect är ju inte helt fel. En bra mix är det bästa att ha. :) Lycka till med din Paladin (det där rimmade ju också ;)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg