Kraver Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Det är något konstigt med min dator När jag satt och spelade WoW så stängdes datorn av. Detta händer bara när jag spelar Wow. Vet nån vad det kan vara för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Det är något konstigt med min dator När jag satt och spelade WoW så stängdes datorn av. Detta händer bara när jag spelar Wow. Vet nån vad det kan vara för fel. 1.kan vara fel på spelet2.din data kaske är lite för sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 det är fel på din hårdvara! gå till en reparatör så får han skicka in den till tillverkaren eller fixa den.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 men det blev så här efter att jag installerat om Wow. Så detta har aldrig hänt förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Det är så för mej med när jag sätter på vanliga cs stängs datorn av.... men när jag sätter på css sä är allt normalt. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 kan vara att wow tar så mycke på hårdvaran så den blir överhettad då stängs datorn av automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 men det har aldrig varit så föut, och jag skaffade wow i februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 om du har andra spel installerade kan du ju ta å avinstallera några du inte spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 det kan jag ju testa. Men tror ni att det funkar om jag installerar om spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 om det nu har med att det är för många spel på datorn så hjälper det nog inte. Men du kan ju testa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 asså jag menade efter att jag tagit bort vissa spel och om det inte funkar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Wow är ju ett ganska krävande spel.... Men det är ju konstigt om det händer så med cs o inte css för Blutgizé.... Tyvärr är tekniken inte felfri.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.