daniel942 Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Hur får jag Hororna att hoppa in i bilen? Tutar som f*n men hon går inte in :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 man behöver inte tuta, bara stanna lite framför dom så springer dom fram emot bilen, och så klickar du på Y när dom frågar. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag brukar tuta 2 små snabba tut, tutar du för mkt springer dom bara där ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 när du har gjort det döda dem för det kostar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är dåligt att man inte få se när dom håller på :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är dåligt att man inte få se när dom håller på :D . Annars så är det bara o tanka Hot Coffee-modden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 hot coffe funkar la inte på dom nyare versionerna av sa? eller om man har patchat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Det är dåligt att man inte få se när dom håller på :D . Men snälla.. Skaffa ett liv.. Redigerat 21 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är dåligt att man inte få se när dom håller på :D . Sök på google så hittar du det som du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hur mycket har ni tjänat som mest på horor som pimp? Tycker inte ja tjänat så värst mycket på dem... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Det är dåligt att man inte få se när dom håller på :D . men jag skojjade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel942 Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Var hittar jag Hot Coffe modden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg