Gäst DonKeN Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Om jag får fortsätta målvakt snacket så har Buffon vart världens bästa målvakt vid många tillfällen. Men jag vet inte hur det ser ut 2006. Och jag sa inte att du inte får tycka att Dida är en av bästa. Han är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Det var inte det jag syftade på heller, du antog att jag påstod att Dida var den bästa, då jag egentligen menade att han är EN av de bästa, alltså inte den bästa. Återigen till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Nu när vi ändå snackar om målvakter, kan jag väl ändå påpeka en annan bra målvakt. Amerikas målvakt Kesey Keller är i toppform, han kommer nog flytta till Europa efter VM, till ett nytt klubblag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Nu när vi ändå snackar om målvakter, kan jag väl ändå påpeka en annan bra målvakt. Amerikas målvakt Kesey Keller är i toppform, han kommer nog flytta till Europa efter VM, till ett nytt klubblag. ***ÅTER TILL ÄMNET*** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.