snowduck4321 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 vet ni nåt pokemon crater fusk om ni vet det snälla kan ni skriva dom då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 det finns inga fusk :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 när du fångar nån tryck på bakåt så kan du fånga den igen! gör detta om du vill ha många shinies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Eller ännu bättre. Tryck på samma ställe där du hittade en shine Pokemon så hittar du den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Eller ännu bättre. Tryck på samma ställe där du hittade en shine Pokemon så hittar du den igen. men det är ju inte säkert :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 han var ironisk och menade att det fusket innan funkar inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 han var ironisk och menade att det fusket innan funkar inte tror jag jaha vad efter jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 om du evolvar, klicka 2 ggr så evolvas den till tredje formen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 funkar det verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ja det gör det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Ja!Det måste jag pröva nästa gång :) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 funkar kanske 3ggr av 5ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.