maaakus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Så här är det: Jag är på 3:e bladet på 1:a uppdraget, jag har spelat Monkey spelet och nu har jag exakt ingen aning vad jag ska göra det står nånting med "follow the directions on the board" eller nåt liknande!!! Kan inte nån hjälpa mig hur man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vet inte, Jag har oxo fastnat där - fast på DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 13 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jaha på samma ställe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Vet inte, Jag har oxo fastnat där - fast på DS Har också fastnat på uppdrag 2 där man ska ge ewan mat i tre dagar vet du hur man gör? P.S Vet att detta inte har med tråden och göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Om alla har fastnat då är det väl ingen ide att skriva nått. *Mars_uc snart kommer det nån som har klarat det sj har jag inte det spelet. HejDÅ spammare menar inte Mars_uc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holgert Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Jag har klarat spelet, Man ska gå till anslagstavlan på det kvarteret som polisstationen är på, den är i något hus. Sär ska man följa instruktionerna och sen ska man gå till nästa kvarter och leta i ett par buskar efter något. När man hittat det, ska man hitta något på kyrkogården på någon grav. Det man hittar ska man ge sen till han med en hat och lila kläder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Holgert om det är rätt instruktioner är du bäst!!! Behövde verkligen veta det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har oxå fastnat! Jag e på mission 2.. Hur får man tag på saxofonen som man ska ge till Canonnball? Jag skulle gärna vilja komma vidare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Jag har oxå fastnat! Jag e på mission 2.. Hur får man tag på saxofonen som man ska ge till Canonnball? Jag skulle gärna vilja komma vidare! man ska inte ge en saxofon till honom man ska ge honom ett notställ som finns att köpa i affären! notstället ser ut som en planka eller nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tack så jättemycket!! Jag har ju varit o sett den där "plankan" i affären hur många gånger som helst, men jag har tydligen inte läst va det va för ngt!! Hahaha.. Så nu äntligen har jag kommit lite längre.. Men nu har jag en annan liten fråga.. Jag e på mission 3 o jag har gjort alla uppdrag föutom det sista, det e fortfarande ett frågetecken i rutan.. Vem ska jag prata me i staden för att låsa upp nästa mål? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tack så jättemycket!! Jag har ju varit o sett den där "plankan" i affären hur många gånger som helst, men jag har tydligen inte läst va det va för ngt!! Hahaha.. Så nu äntligen har jag kommit lite längre.. Men nu har jag en annan liten fråga.. Jag e på mission 3 o jag har gjort alla uppdrag föutom det sista, det e fortfarande ett frågetecken i rutan.. Vem ska jag prata me i staden för att låsa upp nästa mål? varje jättelänge sedan jag spelade, är inte det sista fasen innan man ramlar ner hos dum och dummare? aja, om det är det skulle jag gissa någonstans vid hamnen, men är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag har lyckats låsa upp målet.. Man ska hitta 3 saker så att man får ihop till en sjömanskostym.. Jag har 2 av 3. Pratade med "Phoebe" o hon sa att man skulle leta i hyllorna i hennes affär. Vilken e hennes affär? E det den där man köpte notstället? Jag hittar nämligen inga hyllor.. Klickar man där kläderna hänger så kan man ju bara byta färg på kläderna man har på sej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg