Hoppa till innehåll

The Urbz


maaakus
 Dela

Rekommendera inlägg

Så här är det:

Jag är på 3:e bladet på 1:a uppdraget, jag har spelat Monkey spelet och nu har jag exakt ingen aning vad jag ska göra det står nånting med "follow the directions on the board" eller nåt liknande!!! Kan inte nån hjälpa mig hur man ska göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har klarat spelet,

Man ska gå till anslagstavlan på det kvarteret som polisstationen är på, den är i något hus. Sär ska man följa instruktionerna och sen ska man gå till nästa kvarter och leta i ett par buskar efter något. När man hittat det, ska man hitta något på kyrkogården på någon grav. Det man hittar ska man ge sen till han med en hat och lila kläder

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Jag har oxå fastnat! Jag e på mission 2.. Hur får man tag på saxofonen som man ska ge till Canonnball? Jag skulle gärna vilja komma vidare!

 

man ska inte ge en saxofon till honom man ska ge honom ett notställ som finns att köpa i affären! notstället ser ut som en planka eller nåt sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så jättemycket!! Jag har ju varit o sett den där "plankan" i affären hur många gånger som helst, men jag har tydligen inte läst va det va för ngt!! Hahaha.. Så nu äntligen har jag kommit lite längre..

Men nu har jag en annan liten fråga.. Jag e på mission 3 o jag har gjort alla uppdrag föutom det sista, det e fortfarande ett frågetecken i rutan.. Vem ska jag prata me i staden för att låsa upp nästa mål?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så jättemycket!! Jag har ju varit o sett den där "plankan" i affären hur många gånger som helst, men jag har tydligen inte läst va det va för ngt!! Hahaha.. Så nu äntligen har jag kommit lite längre..

Men nu har jag en annan liten fråga.. Jag e på mission 3 o jag har gjort alla uppdrag föutom det sista, det e fortfarande ett frågetecken i rutan.. Vem ska jag prata me i staden för att låsa upp nästa mål?

 

varje jättelänge sedan jag spelade, är inte det sista fasen innan man ramlar ner hos dum och dummare? aja, om det är det skulle jag gissa någonstans vid hamnen, men är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har lyckats låsa upp målet.. Man ska hitta 3 saker så att man får ihop till en sjömanskostym.. Jag har 2 av 3. Pratade med "Phoebe" o hon sa att man skulle leta i hyllorna i hennes affär. Vilken e hennes affär? E det den där man köpte notstället? Jag hittar nämligen inga hyllor.. Klickar man där kläderna hänger så kan man ju bara byta färg på kläderna man har på sej..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...