maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) hmm, kan vara där vid notstället eller är det kanske vid teatern vet inte riktigt var mycket länge sedan jag spelade! Redigerat 6 Januari 2007 av Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Nu behöver jag hjälp igen!! Börjar känna mej lite tjatig.. Men du har varit till stor hjälp, Mars! - Hur/var hittar jag "dancing nutria"? Hon jag skulle ge den till sa att den höll till vid bayoun och floden.. men jag har gått runt där hur många ggr som helst utan att hitta den.. - "Find a messenger till Paradise Island". Vem är det jag ska hitta? Jag har pratat me alla invånarna jag har träffat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Nu behöver jag hjälp igen!! Börjar känna mej lite tjatig.. Men du har varit till stor hjälp, Mars! - Hur/var hittar jag "dancing nutria"? Hon jag skulle ge den till sa att den höll till vid bayoun och floden.. men jag har gått runt där hur många ggr som helst utan att hitta den.. - "Find a messenger till Paradise Island". Vem är det jag ska hitta? Jag har pratat me alla invånarna jag har träffat.. Första frågan: Du ska ta "båten" (den ser mer ut som någon sorts svävare) och åka till en liten ö och där det finns massor av dem. Andra frågan: Har faktiskt glömt det. Ska se om jag kan ta reda på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jag har hittat "the messenger".. Det va den "sovande" killen inne på universitetet!! Nu ska jag bara hitta kartan till Paradise Island.. Vet du vart den finns?!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 (redigerat) Jag har hittat "the messenger".. Det va den "sovande" killen inne på universitetet!! Nu ska jag bara hitta kartan till Paradise Island.. Vet du vart den finns?!! Jag tror det. Längst upp någonstans i kaptenens hytt har jag för mig att den finns. (på båten det vill säga) Redigerat 27 Januari 2007 av Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Så här är det: Jag är på 3:e bladet på 1:a uppdraget, jag har spelat Monkey spelet och nu har jag exakt ingen aning vad jag ska göra det står nånting med "follow the directions on the board" eller nåt liknande!!! Kan inte nån hjälpa mig hur man ska göra? tyvär jag är på exakt samma updrag <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 27 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Så här är det: Jag är på 3:e bladet på 1:a uppdraget, jag har spelat Monkey spelet och nu har jag exakt ingen aning vad jag ska göra det står nånting med "follow the directions on the board" eller nåt liknande!!! Kan inte nån hjälpa mig hur man ska göra? Läs hela inlägget. Skrivet av Holgert: Jag har klarat spelet, Man ska gå till anslagstavlan på det kvarteret som polisstationen är på, den är i något hus. Sär ska man följa instruktionerna och sen ska man gå till nästa kvarter och leta i ett par buskar efter något. När man hittat det, ska man hitta något på kyrkogården på någon grav. Det man hittar ska man ge sen till han med en hat och lila kläder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aveliine Skrivet 31 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2007 Nu har jag klarat spelet!! Tack så hemskt mkt Mars för hjälpen!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibby Skrivet 3 April 2007 Rapport Dela Skrivet 3 April 2007 det där sista "frågetecknet" (låsta uppdraget) låser du upp genom att prata med Mambo Loa. Hon kommer att ge dig uppdrag som att skaffa en sjömans-utstyrelse! Detta händer i Mission 3// Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
delectat Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag har snackat med henne och har 100% realtion emd henne men hon ger ingen uppdrag!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg