Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 rock-slår ström pokemon rock-slår eld pokemon rock-slår normal pokemon rock-slår flying pokemon W.A.R.N.I.N.G. ström pokemon slår steel steel-slår rock pokemon och sen vet jag inte mer De som har fet text är fel.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Jaha Blizzey så du hade 2 fel till!
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 rock-slår ström pokemon rock-slår eld pokemon rock-slår normal pokemon rock-slår flying pokemon W.A.R.N.I.N.G. ström pokemon slår steel steel-slår rock pokemon och sen vet jag inte mer normala attaker är dåliga mot stenström attaker är dåligt mot sten har ni spelat pokemon eller
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 Jag har spelat Pokémon! Varför tror du att jag skriver här då? Dessutom är blixt-attacker inte dåligt mot sten, det funkar inte mot mark!
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Skrivet 16 Juni 2006 Jannejan Blizzey sa faktist att det var sten inte ground.
Overraild Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Electric-attacker är netrual mot Rock-typer, men Electric-attacker har ingen effekt mot Ground-typer. Det var det jag menade. Och Blizzey sa att Electric-attacker är dåligt mot Rock-typer, men det är dåligt mot Ground-typer.
Rekommendera inlägg