Gäst 3tonfiskar Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Där vid pacifidolog bland strömmarna finns ett ställe som kan dyka på (inte det stället där man gör några saker så man får the reegis) Har undrat väldigt länge :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy2 Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 hörru du har gjort två likadana trådar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 och det finns en guide om du letar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ja det finns en guide hur man får regisarna, men det finns väl ingen guide där det står vad det ståra Dive stället är till för som finns där. Jag har testat det genom fusk men man kan inte dyka där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det där med Dive-stället är väl på Emerald, Latios!? ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Ja, jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 om ni tittar där ser ni att jag råka dubbelklicka och sa att jag var ledsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Han skrev i parantes: inte det stället där man gör några saker så man får the reegis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Mmm så lol på dig Latios!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Lol på dig? Vad har han gjort? Latios!?: Jag har också försökt att komma dit, men det verkar som om man inte kan, för stället är omringat av stenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag kom dit på första försöket(ljuger)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Okej, slutspurt, man kan inte komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg