Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 kan man byta kläder på call of duty 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ja Kolla här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 man får olika kläder om man spelar single player på olika banor men på mp kan man inte det jag vet för att jag har spelat det i 1,5 år p.s. dark devil vi behöver två till sen gör vi en clan på call of duty2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 OK :) en fråga till kan man kasta tillbaka granater som andra har kastat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 på single player går det inte på multiplayer går det om man startar en server med en sån mod som gör att man kan ta upp och kasta tillbaka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 på single player går det inte på multiplayer går det om man startar en server med en sån mod som gör att man kan ta upp och kasta tillbaka den ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 man får olika kläder om man spelar single player på olika banor men på mp kan man inte det jag vet för att jag har spelat det i 1,5 år p.s. dark devil vi behöver två till sen gör vi en clan på call of duty2 Call of Duty kom ut 2005 och det har inte funnits i 1,5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 om du inte har tängt på det så kom det ut tidigt 2005 så det har funnits i 1.5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Call of Duty 2 släpptes i November 2005. Det är Call of Duty United Offensive som kom 2004. Det står t.o.m. på baksidan av mitt CoD2 att det är från 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.