Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Hej är det nån som kan några kluriga gåtor som man kan dra för klassen Jag kan en NATTVAKTEN En chef för en firma skulle ut och flyga då kom en nattvakt och sa -jag drömde i natt att planet skulle störta. Planet störta men nattvakten fick sparken varför det!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 För att han gjorde så att det störta.Jag tror att du kom på den gåtan efter att du hade sett Final Destination 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 han stryrde planet o somna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej det var väl för att planet störta för att han drömde att det skulle störta. Eller vänta en nattvakt ska ju inte sova på sitt jobb, då kunde ju nån ta planet och störta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 han var ju nattvakt det betyder att han sov på sitt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det var ju det jag mena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej det var väl för att planet störta för att han drömde att det skulle störta. Eller vänta en nattvakt ska ju inte sova på sitt jobb, då kunde ju nån ta planet och störta det. Rätt en nattvakt ska ju inte sova på sitt jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hehe jag har en: vad e det som går på 4 ben när det är litet två ben när det är störra och 3 ben när det e gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 hehe jag har en: vad e det som går på 4 ben när det är litet två ben när det är störra och 3 ben när det e gammalt mrniskan, när den är bäbis så kryper den och när den blir större så går den på 2 ben och när den blir gammal så har den skäpp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad är skillanden mellan mig och ett proffs? :P LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad är skillanden mellan mig och ett proffs? :P LOL! jätteroligt :lol: :lol: Yes mitt 300:e inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad är skillanden mellan mig och ett proffs? :P LOL! att proffset e bättre en dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.