Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej, det är ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej, det är ingen skillnad. då måste "proffsen" skunkit på en väldigt låg nivå den senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hehe, jo, det är nog sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vad är skillanden mellan mig och ett proffs? :P LOL! vad är skillnaden mellan mig och bilgate?? :P samma sak!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 mr.best: bilgate? kanske du menar Bill Gates? men iaf. Vad är det som åker på tvättlinan i 3000 km/h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja inget från den här planeten. Okey var är det som alla sett men aldrig får se igen ganska klurig om man inte hört den tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 mr.best: bilgate? kanske du menar Bill Gates? men iaf. Vad är det som åker på tvättlinan i 3000 km/h? inte vet man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja inget från den här planeten. Okey var är det som alla sett men aldrig får se igen ganska klurig om man inte hört den tidigare Gårdagen! Vad är det som har 21 ögon men ändå inte kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (Metabee @ 08/02-2004 11:20:28) ja inget från den här planeten. Okey var är det som alla sett men aldrig får se igen ganska klurig om man inte hört den tidigare Gårdagen! Vad är det som har 21 ögon men ändå inte kan se. Tärningen. Läser du möjligtvis kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Ja, det gör jag. Jag har prenumererat i 5 år snart. Det var därirån jag fick den. Här är en. Vilket är världens längsta ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 mr.best: bilgate? kanske du menar Bill Gates? men iaf. Vad är det som åker på tvättlinan i 3000 km/h? jajaja dålig på namn men du vet vem jag menar aså han som äger microsoft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) :) Redigerat 8 Februari 2004 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.