Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag och 7 till håller på att skapa en clan men vi behöver 2 medlemmar till (vi är 8st än så länge och ska vara 10)nån som är intresserad?, clanen tror jag ska heta fuska.se clan CoD2 tor jag :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ja kan va me när jag får tillbaka min dator..kommer om några dar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) ja kan va me när jag får tillbaka min dator..kommer om några dar.. du är väll med redan? (blizzeys ide med clanen) här är dom som är med du,jag,blizzey,mariodog,TAcklaren,minik,fuskaren1 och kenna Redigerat 14 Juni 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 (redigerat) hoj det är så att vi behöver 2 till jag är lite osäker om mariodog är med jag ska kolla upp han *mariodog är inte med han har inte hört efter sig vi behöver 3 st till om han inte hör av sig Redigerat 14 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 ok :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ok :( jag kan höra med nån kompis men vi fortsätter att leta efter spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ok :( ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag går gärna med i clanen, jag heter Mudface på Call of Duty 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag går gärna med i clanen, jag heter Mudface på Call of Duty 2! ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag går gärna med i clanen, jag heter Mudface på Call of Duty 2! MYCKET BRA men jag måste få din msn det är min clan ide egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) är jag me i clanaen ? aha , nu e ja de..:P Redigerat 15 Juni 2006 av bowser jr boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 mm det är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.