ajar Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Han gjorde något dumt och blev anmäld helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Han gjorde något dumt och blev anmäld helt enkelt. Jag och han fick en varning sammtidigt och jag tänker inte skriva vad vi sa!!!>_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 ja!! datan har kommit =) kan va me o köra nu..det räcker ju med 8..4 mot 4..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 ja det räcker (hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Hallo Jag undrar om det finns nån plats kvar i klanen? orkar inte läsa igenom sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men är det Team Detahmatch ni tänker lira? Jag vill liksom inte vara med om ni till exempel tänker köra Headquarters eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Hallo Jag undrar om det finns nån plats kvar i klanen? orkar inte läsa igenom sidorna ja det finns det..:) vi måste bara få din msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Men är det Team Detahmatch ni tänker lira? Jag vill liksom inte vara med om ni till exempel tänker köra Headquarters eller något annat. hoppas iallfall att vi ska kö tm det är roligare än hq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 (redigerat) Blizzey skrev detta till mej! Att vi kan köra tmd, och han undrar om darkdevil har gjot servern ps.skriv det på forumet om du har gjort det. Från Blizzey O.B.S. Novaspace du får vara med i clanen men blizzey vill ha din msn först. Redigerat 12 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 tyvärr så kan jag inte göra nån server för det blir nått skit när jag ska starta den då kommer det upp nån ruta där det står massa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 tyvärr så kan jag inte göra nån server för det blir nått skit när jag ska starta den då kommer det upp nån ruta där det står massa saker Blizzey skrev! Att det händer likadant för han också,då undrar han om nån annan kan göra en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ska testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.