Darkdevil Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ja det är igentligen blizzeys clan jag fixar bara medlemmar whooo jag har blivit bättre på call of duty 2 nu och jag fick det igår och då hammna jag på typ sista plats men nyss när jag spelade kom jag tvåa! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Blizzey: Min msn är: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) ok :D jag addar dej ni som är med i clanen kan nog också lägga till han i msn när vi är tio st så gör jag upp en ny tråd här på pc då ska alla spelare vara och skriva då snackar vi om vad clanen ska heta och vilket lösenord ..ja och mer Redigerat 16 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hmm, då var det nog du som addade mig, undrade vad det var för en dåre. ^^ Men är clanen skapad än eller har ni bara planer på att göra en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Hmm, då var det nog du som addade mig, undrade vad det var för en dåre. ^^ Men är clanen skapad än eller har ni bara planer på att göra en eller? *mm ddet var jag* :D *vi behövet 2 till* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ok :( Ja kan kolla me min kompis som ja lånade CoD2 av, han ska få bredband i veckan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 ok :( ok bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 det verkar inte bli några fler medlemmar här från fuska.se, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag ska höra med en kompis han och jag har kört ihop i många tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag ska höra med en kompis han och jag har kört ihop i många tillfällen. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag kunde vara med men jag har en annan clan /sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag kunde vara med men jag har en annan clan /sorry typiskt :( kommer ta lång tid innan vi kan dra igång och spela verkar det som :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.