pho Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag åker o har gjort det i ett år, men på dom sista 3 månaderna har jag inte åkt alls. Jag kan göra ollie, rock-to-fakie i minipipe, droppa i halfpipe (typ 2 meter). Bräda: Habitat Truckar: Venture Kullager: Lucky 7s Hjul: skateshopens hemmagjorda, 52mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Har åkt lite en gång, jag blev inte så förtjust i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag har åkt skateboard i 2 år kan grinda äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 har åkt det var lite roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Brukade åka, var riktigt duktig på det för den lilla tiden jag lagt ner på det Redigerat 16 Juni 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Åkte ett tag men bestämmde mig för att sluta då jag slagit mig två gånger i rampen riktigt rejält, men kul var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Finns det inte många sådana hära inlägg...Nåväl...jo jag skejtar och sätter ganska mycket...Men jag har ju hållit på i typ 8 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Skulle kanske vara roligt att säga vilka trick man kan göra o vad man har för bräda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Mina kompisar åker de kan typ bara Ollie. Själv e jag inte bättre kan knappast stå på en utan att ramla. :P Redigerat 22 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Åkte när jag gick i 4an, lades ner ett år senare kanske. Rejält sliten nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 jag har kört i typ 5 år, men nu senaste året har jag börjar rejält, sätter show it, nästan kick flip o popshowit, ibland ollie men sällan, lite grind, vert er kul. har en gammal monkeyboard som er trasig som jag ska byta ut nu mot en element bräda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 jag har kört i typ 5 år, men nu senaste året har jag börjar rejält, sätter show it, nästan kick flip o popshowit, ibland ollie men sällan, lite grind, vert er kul. har en gammal monkeyboard som er trasig som jag ska byta ut nu mot en element bräda. hur kan du nästan göra kickflip men inte ens göra ollie :S . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.