l1berner Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 undrar om det finns något program som man kan kolla hur varmt grafikkortet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Varför vill du se det? Om du inte har nått roligare att göra på datorn än att slå nya rekord i hur varmt ett grafikkort kan bli så finns det många bra spel ute i en spel butik nära dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l1berner Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag måste kunna se det eftersom jag ska klocka mitt grafikkort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag måste kunna se det eftersom jag ska klocka mitt grafikkort! jaha men jag tror inte att det finns nåt programm kolla med fingret :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Klocka aprocessorn istället, du vinner nästan inget av att klocka grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Finns massvis med program, gooogla! Jo, man tjänar minst lika mycket, om inte mer, på att klocka grafikkortet jämfört med processorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.