Hoppa till innehåll

En Fråga Om Fable Som Jag Alltid Undrat Över:


anthon
 Dela

Rekommendera inlägg

asså jag vet att man känar skitmkt stålar på att köpa hus och sen ''Rent Out'' dom. det är speciellt effektivt i snowspire, men hursomhellst undrar jag hur man känar pengar på emeralds och diamonds och rubys osv...

snälla svara, jag har blivit benägen av stålar på fable :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp upp alla diamanter dem har i shopen i Hook Coast, å sälj tilölbaka dem. (Sälj alla på en gång) Eftersom han har många blir det billigare styckes pris, å när han inte har några alls, betalar han dyrt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

För att käna pengar på fable.

 

1.

Gå till någon som säljer saker (alltså typ mat och sånt)

Så ska det vara mycket av den saken t.ex Sapphire X40 och sen så ska det stå t.ex

cost: 269 (550) Då betyder det att du kan köpa den för 269 och sälja den för 550.

Detta äe det bässta sätet att käna snabba pengar på Fable.

 

2.

Hyra ut hus med högsta inredningen (det kännar du bäst på) och så kan det vara en fördel att hra ALLA hus så det går snabbare att få in pengar.

 

3.

Göra updrag -.-

 

Sen finns det säkert mer sätt men dom här är dom bästa sätten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att käna pengar på fable.

 

1.

Gå till någon som säljer saker (alltså typ mat och sånt)

Så ska det vara mycket av den saken t.ex Sapphire X40 och sen så ska det stå t.ex

cost: 269 (550) Då betyder det att du kan köpa den för 269 och sälja den för 550.

Detta äe det bässta sätet att käna snabba pengar på Fable.

 

2.

Hyra ut hus med högsta inredningen (det kännar du bäst på) och så kan det vara en fördel att hra ALLA hus så det går snabbare att få in pengar.

 

3.

Göra updrag -.-

 

Sen finns det säkert mer sätt men dom här är dom bästa sätten

 

 

 

Hittar inte Sapphire X40 och jag har ett hus med högsta inredning men hur hyr man ut det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det absolut bästa sätter att tjäna pengar är: köp ett hus (det i oakvale är bäst) och köp all inredning lr va de heter:P.. slå sönder dörren, sätt upp dina dyraste troféer, sälj huset, ta troféerna, köp det, sätt upp troféerna, sälj osv.. det kan man göra hur kmt som helst;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det absolut bästa sätter att tjäna pengar är: köp ett hus (det i oakvale är bäst) och köp all inredning lr va de heter:P.. slå sönder dörren, sätt upp dina dyraste troféer, sälj huset, ta troféerna, köp det, sätt upp troféerna, sälj osv.. det kan man göra hur kmt som helst;)

 

Nej det är inte bästa sättet noob. Det bästa sättet är så här. Fixa fullt på guile i Heros guild så att du kan sälja saker dyrare och köpa dom biligare.

Sen går du till Hookcoast till afären med dom vanliga varorna. Där köper du fullt med sarphines, och säljer dom direkt. Uprepa tills önskat med guld.

 

och du 50cent för att köpa sharpines så pratar du med kärinjäveln där och går in i menyn "gifts". Hittar du som inte där... så... är du sämst.

 

aegis du måste vara sämst. MAn köper att hus genom att trycka på x framför huset och då kommer det altenativ om du vill bo där eller hyra ut det. Och när du antingen har hyrt ut det eller valt att bo i det så kommer det ett en ny skylt, och där kan du förnya inredningen så att du får mer pengar vid ut hyrning.

 

Det bästa är att sälja och köpa! Inta att hyra ut hus och sån skit som vissa tror! LOL

Redigerat av ポケットモンスタクリスタルバージョン
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...