Clean Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det blir oavgjort iallafall :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Gå och lägg er! Om ni tror på allvar att Sverige har några som hellst chanser att komma långt i Vm tror ni fel. >.> Varför skulle jag gå och lägga mig? För att du menar att det är ren fakta, att Sverige kommer inte i längre i VM än åttondels-final. När det gäller Sverige kan allt hända. Som i ishockeyn då de vann OS guld + VM guld samma säsong, oväntat? Om det skulle föreställa en åsikt, så får du formulera inlägget. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Som du vill. För det första Zaltan har inte gjort mål på evigheter och dessutom är han skadad nu. Henke gjorde inget mål på sina sista matcher i klubblagströjan. Anders Svenson spelar inte bra i offensiven. Sverige har inte tillräckligt bra passningspel, det slås för många onödiga höga bollar till anfallarna som de sällan tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Det är sant, att Sveriges avslut på mål inte är det bästa. Men vi har ju haft 99% bollinehav i varje match, så snart släpper sig måltorkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jag tror på 2-1 till sverige.. ett av hänke Larsson och det andra av zlatan,, måste ju iaf hålla lite på sverige .. känns lite uselt att bara hålla på england! ///__________________________///_____________///____ det blir svårt för Zlatan att göra mål eftersom han inte ska va med på matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Snackar jag om Zlatan? *Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Zlatan ska inte spela, så Allbäck lär ta hans plats istället. Marcus Allbäck fick ju många fina chanser både mot ToT och mot Paraguay som han sumpade, vilket är en anfallares största problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jag tror på 2-1 till sverige.. ett av hänke Larsson och det andra av zlatan,, måste ju iaf hålla lite på sverige .. känns lite uselt att bara hålla på england! ///__________________________///_____________///____ joo det är väl klart att man håller på sitt land men sverige förlorar mot england Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Gå och lägg er! Om ni tror på allvar att Sverige har några som hellst chanser att komma långt i Vm tror ni fel. >.> Nämen titta, du kan vara vettig iafa :P... det blir 2-0 till england tror jag, medans Paraguay vinner mot Trinidad & Tobago å det betyder då att vi går vidare från gruppspelet, men i åttondelsfinalen får vi rejält me pisk och åker ur VM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 3-2 till england Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Sverige kommer att vinna mot England då bla lagerbäck uttryckt sig klart och tydligt att de jagar en vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 underskatte inte svennarena 1-1 är det ända svergie behöver för att gå vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.