Gäst Radicus Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Hoppas att Paraguay - ToT matchen blir 0-0, då är det säkert att vi är vidare till åttondels-final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 underskatte inte svennarena 1-1 är det ända svergie behöver för att gå vidare Det stämmer ju.Kollade i tabellen dom behöver bara kö så att det blir 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Hoppas att Paraguay - ToT matchen blir 0-0, då är det säkert att vi är vidare till åttondels-final. Det krävs 2 mål för att ToT ska hota sparka ut Sverige från spelet om England vinner Sverige. Det var vad jag hörde av kommentatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag tror att matchen bli 1-1 England har ju inte vunnit över sverige i 38 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 jag tror att matchen bli 1-1 England har ju inte vunnit över sverige i 38 år Men England har aldrig haft ett lika bra lag som de har detta VM, fastän att flera av de spelare spelade VM 2002. Formen i laget är väldigt hög vilket kan hota Sverige i kampen mot kvalificering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Ok jag har ändrat mej SVERIGE vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Idag 21:00 så smäller det, sista chancen för Sverige att kvalificera sig till en åttondelsfinal. Förut så trodde jag verkligen att Sverige skulle åka på kokstryk, men min opinion har ändrats över en natt, på något sätt så vet jag att Sverige vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Lagerbäck har ju en hemlig taktik tydligen för ikväll, vi får väl se hur det kommer gå, jag hoppas på Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag tror inte riktigt att Lagerbäck talar sanning, det är bara något som får oss supportrar att bli förvirrade när Sverige egentligen mutar England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 England vinner med 2-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 hoppas Sverige vinner men jag tror england vinner ändå dem har bra spelare -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Pallar inte kolla nu när sverige slarvar hur mycket som helst och england får målchanser HELA tiden. 1-0 till England iaf, tror det hinner bli 1-2 mål till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.