Corpsgrinder Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Varför pratar vi om denna match när den redan har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Puck0: Sverige var helt överlägsna mot både Paraguay och ToT, så varför påstår du då att de spelade dåligt mot Paraguay? Om det jag tror att du syftar på vilket är att de inte gjorde många mål så håller jag fullkomligt med dig. Dock så var de som sagt helt överlägsna spelmässigt. Alltså. Det här är vad jag hör om Sverige misslyckas. Sverige kunde vinna men dem kämpa inte. Nej, Trinidad är ett fegt lag. Därför förlora vi. Jag menar inte att Sverige suger men dem spelade bättre för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Puck0: Sverige var helt överlägsna mot både Paraguay och ToT, så varför påstår du då att de spelade dåligt mot Paraguay? Om det jag tror att du syftar på vilket är att de inte gjorde många mål så håller jag fullkomligt med dig. Dock så var de som sagt helt överlägsna spelmässigt. Sverige förlorade inte mot ToT, men jag fröstår i grund och botten vad du syftar på. Att Sverige hade ett bättre lag för några år sedan är tveksamt, då deras samspel inom laget förbättrats betydligt mycket. Dock så var Sverige bättre på att producera mål i matcherna än vad de är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja. Minns du inte vm i Korea 2002. Sverige spela otroligt bra mot Argentina och alla andra storlag. Men jag fattar inte att Senigal sparka ut oss från vm 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Ja. Minns du inte vm i Korea 2002. Sverige spela otroligt bra mot Argentina och alla andra storlag. Men jag fattar inte att Senigal sparka ut oss från vm 2002. Sverige var underskattade i den såkallade "dödens grupp" där det avancerade sig vidare till en åttoddelsfinal där Senegal inte lät sig bli lurade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.