Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Han menar bara att det kommer tidigast december eller senare. Bra att den här funktionen kommer tillkomma, det är en riktigt bra idé. =) Va inte säker på att det kommer en iaf. Fuska.se har nyligen funnit sig väldigt uppgraderad tycker jag med ny design och en j*vla massa grejer. Sådant här tjafs, sådana detaljer till forumet som är bara en kul grej kan man ta i andra hand. Tror nog admin ser till andra saker på sidan än vad vi alla tror som vi inte får reda på. Eller så kan jag ha fel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) En bra tanke Rowyn, så tror jag nog också att admin tänker när jag själv tänker till lite. Men det vore som sagt roligt om det kom till en sådan här funktion i framtiden. :) Redigerat 16 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ja det är nog en av dom ''onödiga'' funktionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.