MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det är lugnt, Coolen. =) ante25: Jag tycker att din Aerodactyl ska ha de här attackerna: Fly Ancient Power Earthquake Dragon Claw :cool: Du kan förklara varför Aerodactyl ska ha en attack på Special-sidan som den inte har bra stats i, och varför man ska använda Fly, när man bara byter till en Pokemon som står emot det. Bäst är: Rock Slide, Wing Attack, Double-Edge och Earthquake. Om man inte har Rock Slide går det bra med Ancientpower, och Wing Attack kan bytas ut mot Aerial Ace. Inga andra attacker rekommenderas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Aerial Ace SKALL inte bytas ut mot Wing Attack!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 MegaMartin: Du får tycka vad du vill men du kan inte säga att jag har fel för det. Coolen: Håller med, tycker att Wing Attack är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 G2 G2 G2...Jag skrev att han INTE skulle byta Wing Attack mot Aerial Ace. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Wing Attack och Aerial Ace gör exakt samma skada, bara att Aerial Ace omöjigt kan missa. Aerial Ace är bara bättre om motståndaren använder Double Team eller Minimize. Ganon20000: Man ska aldrig använda Dragon Claw på Aerodactyl. Det är bara fel. Double-Edge, Rock Slide, Aerial Ace eller Earthquake gör alltid mer skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 min har Earthquake, Rock Slide, Iron Tail och Fly Bra. Men byt ut Iron tail till steel wing och fly mot Aerial ace. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 3 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 den kan rock slide eurtage(stavning) fly och fire blast. är på lv 56 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg