Nittionio Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) Nu har jag börjat satsat på min Gnome mage. Går rätt bra, är på level 20 :D Vet något annat sätt att levla snabbt. Rätt segt när jag skulle levla till tjugo. Man blev ivrig när det var en ruta kvar. Redigerat 21 Juni 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 har osså en gnome mage lvl 21 nu men om du vill lvla den snabbt till lvl 24+ så gör alla questarna som du kan ta i duskwood o gör lite dm ibland tills du når lvl 23 då ska du göra sfk eller stockaid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ja, mages e kul i lvl 20+! men rätt så sega att levla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreaswe Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jo du lvla up högt med en och gör en alt för sen mellan 55-60 måste man nästa ha rested hela tiden då är det bra att ha en alt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Nu har jag börjat satsat på min Gnome mage. Går rätt bra, är på level 20 :D Vet något annat sätt att levla snabbt. Rätt segt när jag skulle levla till tjugo. Man blev ivrig när det var en ruta kvar. Jag höll på med dm ända till lv 25. Så satsa på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Snäälla säg var DM ingången finns. Jag har hittat en ingång men man måste hoppa upp och det går typ inte. Finns det en annan väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 (redigerat) Ingången till DM är i Moonbrook och finns i Westfall. Edit: Moonbrook är fullt av Defias mobs! Redigerat 22 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag har hittat det nu. Vet du vilken av dem jag kan hitta en stav. Allstå för att döda någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Emberstone Staff droppas av Captain Greenskin om jag minns rätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Emberstone Staff droppas av Captain Greenskin om jag minns rätt.. Nittinio det är utgången :P Det är rätt PontarN men det kan ochså droppas en polerm av Greenskin :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Emberstone Staff droppas av Captain Greenskin om jag minns rätt.. Hahaha jag förstod det. Men vem är Greenskin??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 En boss i sista rummet om jag inte mins fel.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg