BuckeN Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 fanta_935@hotmail.com jag köpte oblivion och såg på kartan som man fick med, o undrar om man kan gå till de andra ställena sen för annars är ju kartan jätte liten ?? jag menar hammerfell och skyrim o black march o dom kan jag gå till dom senare ??? :cool: Citera
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Nej, den enda världen du kan befinna dig i är Cyrodiil. Dock så finns det moddar som gör det möjligt att fara till delar av andra världar som tex Morrowind, förutsatt att du har spelet till PC. Citera
BuckeN Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Tack för svaret :) men nu vart jag lite besviken... jag har funnit kartor över hela på nätet. är det fake ?? :blink: men.. jag har hört rykten om att spelet är otroligt stort !?? jag förstår inte.... :huh: Citera
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Spelet är otroligt stort, även fast man inte kan resa till andra provinser. Om du fortsätter att spela spelet så kommer du att märka hur fina strider det är, underbar natur mm. Citera
BuckeN Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Jag har upptäckt den vackra naturen o den underbara grafiken men även alla sk microsoft tillkännligeher som kallas bugg <_< som det finns gott om... men jag gillar spelet ändå :P en fråga: har du klarat spelet ?? Citera
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Det har släppts en patch till båda versionerna som fixar en stor andel av buggarna i spelet. Javisst, jag har klarat Main Questen, högst rankad i alla guilder, klarat alla Daedric quests och sedan så har jag även fixat mig genom alla sidequests. Detta har jag åstadkommit på endast 115 timmar. Level 23 för den delen också. *skryt* Citera
BuckeN Skrivet 17 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Juni 2006 HEHE :D okey jag har kört i 60 timmar och är: Khajiit: lvl 16 Dark Brotherhood: Listener The Arena: Warrior The Blades: Knight Brother men jag har lekt ganska mycket o rensat grottor och vissa sidequest vad har du för vapen ?? Citera
Iqaros Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Ursäkta mig, men vi följer egentligen inte trådens ämne just nu och kan därför råka ut för varningar. Om du vill så kan du skapa en tråd som handlar om Vapen & Armours mm. Citera
BuckeN Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2006 det finns ingen patch till xbox 360 då ? nu käns allt så litet :unsure: Citera
Iqaros Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Jo, en patch kommer att vara tillgänglig när du loggar in på LIVE samtidigt som du kör Oblivion. Citera
BuckeN Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Juni 2006 gör den att jag kan ressa till andra provinser ?? :unsure: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.