Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

fanta_935@hotmail.com

jag köpte oblivion och såg på kartan som man fick med, o undrar om man kan gå till de andra ställena sen för annars är ju kartan jätte liten ?? jag menar hammerfell och skyrim o black march o dom kan jag gå till dom senare ???

:cool:

Skrivet

Nej, den enda världen du kan befinna dig i är Cyrodiil.

Dock så finns det moddar som gör det möjligt att fara till delar av andra världar som tex Morrowind, förutsatt att du har spelet till PC.

Skrivet

Tack för svaret :)

men nu vart jag lite besviken...

jag har funnit kartor över hela på nätet. är det fake ?? :blink:

men.. jag har hört rykten om att spelet är otroligt stort !?? jag förstår inte.... :huh:

Skrivet

Spelet är otroligt stort, även fast man inte kan resa till andra provinser.

Om du fortsätter att spela spelet så kommer du att märka hur fina strider det är, underbar natur mm.

Skrivet

Jag har upptäckt den vackra naturen o den underbara grafiken men även alla sk microsoft tillkännligeher som kallas bugg <_< som det finns gott om...

men jag gillar spelet ändå :P

en fråga: har du klarat spelet ??

Skrivet

Det har släppts en patch till båda versionerna som fixar en stor andel av buggarna i spelet.

Javisst, jag har klarat Main Questen, högst rankad i alla guilder, klarat alla Daedric quests och sedan så har jag även fixat mig genom alla sidequests.

Detta har jag åstadkommit på endast 115 timmar.

Level 23 för den delen också. *skryt*

Skrivet

HEHE :D okey

jag har kört i 60 timmar och är:

Khajiit: lvl 16

Dark Brotherhood: Listener

The Arena: Warrior

The Blades: Knight Brother

men jag har lekt ganska mycket o rensat grottor och vissa sidequest

vad har du för vapen ??

Skrivet

Ursäkta mig, men vi följer egentligen inte trådens ämne just nu och kan därför råka ut för varningar.

Om du vill så kan du skapa en tråd som handlar om Vapen & Armours mm.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...