Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag undrar om nån kan hjälpa mig med att klara Akt 1, Quest 5 ... Vi bestämmer tid namn och password... och så går vi in och hjälper mig... plz :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Vilken lvl är du på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 16, men jag kan inte hitta The Smith stället, en gång kom jag dit men då var jag bara lvl 9 paladin och dog, sen kunda jag inte hitta det, om du vill hjälpa mig skicka ett pm och du får 150 poäng för det.. om du hjälper mig med sista questen också blir det 300p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Kan INGEN hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är ju bara att leta. Jag skulle gärna hjälpa dig men mitt diablo funkar inte just nu. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) är det normal nightmare eller hell? sista q i act 5 eller 1?? om jag boostar genom nightmare vad får jag då?? Redigerat 8 Februari 2004 av roxyIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 är det closed lr open men jag kan bosta dig för 200 poäng Jag är i lvl 73, skicka ett pm ifall du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Behöver ingen hjälp med det nu, jag e lvl 18 och i Akt 5 men kan nån hjälpa mig med hela akt 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 vad får jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 kan kolla om mitt diablo funkar nu det har varit trasigt ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag behöver hjälp med Act 5 (hela) lvl 24 nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.