tyckerbra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Vart ska man på SIN Emergence efter man har snackat med en gubbe så blir det skyddat glas framför en och force field baklom en och metal väggar bredvid en kommer fantomme inte vidare hur ska jag göra??? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Vart ska man på SIN Emergence efter man har snackat med en gubbe så blir det skyddat glas framför en och force field baklom en och metal väggar bredvid en kommer fantomme inte vidare hur ska jag göra??? :( du e i båten va precis efter att elexis kommit fram? i sånafall så ska du gå tillbaka nerför trappen så blir det loading där ska du springa fram till en dör där det lyser rött dörren rammlar ner spring in där och sen e det bara att fortsätta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Vart ska man på SIN Emergence efter man har snackat med en gubbe så blir det skyddat glas framför en och force field baklom en och metal väggar bredvid en kommer fantomme inte vidare hur ska jag göra??? :( :unsure: men skulle man inte göra nånting före?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.