trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Är det någon här som spelar Warcraft III:Frozen Throne på internet??? Vad heter ni vilken lvl e ni i? är ni bra??? mm Jag heter D-linker och är i lvl 7 och är sådär bra min favorit map är just nu Matrix Reloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Jag har spelet men det e mest min syrra som kör jag kanse ska börja med att spela snart!så vi får se vad jag heter då! :) Redigerat 7 Februari 2004 av Spelnisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag heter Nightblades och är på lvl 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ok kan kag adda dig då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.