Hoppa till innehåll

Tja Jo Vet Någo Koden?


Rekommendera inlägg

jo vet någon koden så att simarna mår bra för jag skulle vilja att någon sa det :D snälla :snälla:D

 

 

På The Sims1 skriver man in move_objects on och säljer gubbarna sän trycker man på gubbarna så kommer dom tillbaka

 

!!OBS!!

man kan förlora sitt jaobb och färdighets poöngen i teknik logik m.m :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst AntonJ3000

jo vet någon koden så att simarna mår bra för jag skulle vilja att någon sa det :D snälla :snälla:D

 

Spara innan man säljer dom så är chansen 0% att dom förlorar jobb &färdighetspoäng
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo vet någon koden så att simarna mår bra för jag skulle vilja att någon sa det :D snälla :snälla:D

 

Hej! Om du menar till Sims 2 så skriv in: boolprop testingCheatsEnabled true när du är i kvarteret! Gå in i familjen och vips! Så kan du dra upp deras humör med musen, hur mkt du vill! Det här e den bästa koden jag vet för man kan göra så mycket! Prova t.ex att hålla in shift(pilen) när du tr på en gubbe! Prova också att trycka på brevlådan för att t.ex lära känna alla i kvarteret eller för att bjuda in alla i kvarteret! Eller tr på tidningen och du får vilket jobb du vill! Det finns hur mkt som helst! Man kan också dra upp simmarnas relationer så att dom får 100 på varann och dra upp färdigheterna! Lycka till! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...