lithium Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 spelar cup nu . dommarn dömmer , nej tack ! efter 19.50 10 sekunder kvar till slut dunkar tim in bollen killarna jublar och rusar in när dommarn säger jag hade redan blåst innan du gjorde målet , det räknas bort . visstblev vi ssura men grejen var det att dommarn aldrig blåste han hande inte ens pipan nära munnen vad menar dommaren ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 det var väll offside ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 18 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 det var väll offside ;) skott från halvplan snygg båge .. omöjligt att dömma offside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vad menar du med detta ämne om du spelar spel så anmäler jag denna tråd. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 vad menar du ? jag vill ha svar på min fråga varför låsa ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 För att Blizzey gillar att hota folk... Kan förstå att du är frustrerad, men vad menar du egentligen? "10 sekunder kvar till slut dunkar tim in bollen killarna jublar och rusar in när dommarn säger jag hade redan blåst innan du gjorde målet , det räknas bort". Att domaren säger att du hade blåst innan Tim gjorde målet? Hur mycket blev slutresultatet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 För att Blizzey gillar att hota folk... Kan förstå att du är frustrerad, men vad menar du egentligen? "10 sekunder kvar till slut dunkar tim in bollen killarna jublar och rusar in när dommarn säger jag hade redan blåst innan du gjorde målet , det räknas bort". Att domaren säger att du hade blåst innan Tim gjorde målet? Hur mycket blev slutresultatet? Men jag fattar inte vad han menar kollar han på tv eller spelar han ååå vad jag blir arg på dej FuzioN du kommenterar allt som jag skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Nej, för du behöver inte hota folk att anmäla inlägg. Äh, nu förstår jag. Kollade igenom ditt inlägg och nu förstår jag... En helt vanlig tabbe, förekommer ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg