ananas Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Vi har ett problem med HP 4, vi är på banan "den förbjudna skogen" och ska ta den sista skölden som befinner sig högt upp, den är omringad av väggar och en växt går som en trappa upp till den. Problemet är hur man får tag i den ? <_< Någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) vänta ja har kunnat det i huveet. vänta ge mej ca 5 min. gå in på mIRC kanalen om ca 3 min. vilken konsol har du de på? Redigerat 18 Juni 2006 av LoliQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 vänta ja har kunnat det i huveet. vänta ge mej ca 5 min. gå in på mIRC kanalen om ca 3 min. mIRC kanalen vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoliQ Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 fuska.se's egan mIRC kanal. om du inte vet va mIRC e så kan du kolla upp de på http://www.mirc.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 fuska.se's egan mIRC kanal. om du inte vet va mIRC e så kan du kolla upp de på http://www.mirc.com Jaha nu vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 vänta och kör vidare på nån bana lär du så lär du dig en ny trollformel så du kan ta den :rambo: blev lite fel stavat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 vänta och kör vidare på nån bana lär du så lär du dig en ny trollformel så du kan ta den :rambo: blev lite fel stavat :P Ja så kan man ju göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.