axmo* Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Jag har försökt lägga in dom mapparna o så man ska göra men d funkar endå inte.... är inte ens säker om amx funkar:( så om nån vill hjälpa mej genom att skriva här eller kanske guida mej genom msn skulle d vara skit schysst min msn e [email protected] :) P.S. jag har postat detta 2 ggr sry trodde kanske att alla som kunde skulle se d bättre här Komigen nån här måste ju veta eller?
Gäst BondaKransDans Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 Jag har försökt lägga in dom mapparna o så man ska göra men d funkar endå inte.... är inte ens säker om amx funkar:( så om nån vill hjälpa mej genom att skriva här eller kanske guida mej genom msn skulle d vara skit schysst min msn e [email protected] :) P.S. jag har postat detta 2 ggr sry trodde kanske att alla som kunde skulle se d bättre här Komigen nån här måste ju veta eller? Alla amx guiderna e fel!!!! DOm kan inget!! MEN Dumskallar säg ngt om libist i mapparna!!! Den måste ändras!! Där det står gamedll gamedll_linux Ska det stå gamedll "addons\metamod\dlls\metamod.dll" gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so" Inte nått annat!!! Så har du AMX! (AMXX!)
mitte Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 man behöver väl inte skriva ""gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so""" om man inte har linux eller????
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 Ladda ner från war3ft.com elelr var det net
Rekommendera inlägg