ThePunisher Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 nu skiter jag i alternativen, Den Gröna Milen ska man bara se! Rolig, hemsk, sorlig på samma gång. Det ska du inhandla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ladda ner filmerna. Sen kan du ju bestämma vilken du ska köpa eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Hot Shots och The League. Varför? - För att de är bra, så där har du dit motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 1. Kill Bill Volym 2 det är ett måste i din samling. En jättebra och blodig actionfilm som är regisserad av Quentin Tarantino. Jag antar att du har sätt den första filmen och då kan man sammanfatta den med att de blir blodigare, ännu mer fantastiska dueller och ännu mer drama. 2 och 3. Hot Shoots 2 och Big Mommas House är två filmer som jag är intresserade av se, de verkar väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.