SonyPSP Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) kolla rubriken! OBS tar gärna emot pengar på Runescape med men iaf Först till kvarn! OBS jag vill ha bevis på att gubben finns och det räcker inte med hiscore ta med gärna bild. Jag kan visa bild på acc senare vid byte :( Synd att ingen vill (Jag har cs source och half life registerat på den) Redigerat 23 Juni 2006 av comgoran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Asså, det e osäket å byta ett rs acc mot ett steam acc eftersom du har ingensomhelst aning på att steam accet finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 asså jag byter mitt steam acc mot ett runescape acc. OCh jag har en Night elf på wow och en knight på lvl 68 tibia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 emot runescapes regler att byta, sälja, dela account! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag gör gärna det, :) Jag var först, kontakta mig genom PM... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg