Cs_simon Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 När man laddat ner wallhack från fuska.se vad ska man göra då? Ere bara lira lr måste man lägga den i nån fil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Har du läst dom klistrade trådarna? http://forum.fuska.se/Cheat_Guide-t60672.html Redigerat 20 Juni 2006 av Bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Dra till min tråd som Bloodman länkade. Trygg och säker. Ladda bara ner och skriv inte, jag ladda ner det nyss. Det kommer komma massa fula kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Hata onlinespel cheaters! noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Herregud Static!! Kan du sluta spamma alla trådar med dina dumma kommentarer om hur mycket du hatar FUSKARE! Jag anmäler dig nu! Hata onlinespel cheaters! noobs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Har jag sagt att jag hatar fuskare? jag sa att jag hata cheters vilket jag ser som hackers. Inte fuskaree...smack i pannan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Åhh herregud. Jag har nog aldrig mött en jobbigare person än du. Jag bryr mig inte om du inte gillar hackers eller om du inte gillar fuskare, DU SPAMMAR SOM *** ÄNDÅ!! Har jag sagt att jag hatar fuskare? jag sa att jag hata cheters vilket jag ser som hackers. Inte fuskaree...smack i pannan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Åhh herregud. Jag har nog aldrig mött en jobbigare person än du. Jag bryr mig inte om du inte gillar hackers eller om du inte gillar fuskare, DU SPAMMAR SOM *** ÄNDÅ!! Du Grabben, Att fuska är lagligt men man tar en risk när man fuskar. Man kan bli vac-bannad 1år elr perm, Och du förstör för andra spelare som tycker att cs är kul DU FÖRSTÖR FÖR DOM SOM ÄR SERIÖSA :angry:. Och en saker Zlayer sluta vara omogen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 HAHA kolla en 12oring som e mognare an en 13 oring. Vem e de som spammar?? Och plz skaffa dej nogot och tanka med. Kan inte vi tvo traffas po riktigt non gong? so ska vi se vem som e den kaxiga..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Snälla nån Static. Cheat=Fusk. Herregud, låt folk leta efter cheats, hacks ifred. Snälla nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 (redigerat) Static lär dig och stava :cry: Nej det är ingen fil jag bara ladda ner det så kom en sak fram och jag tryckte på Play så startades cs 1.6 och allt var med. SpawN^ Redigerat 23 Juni 2006 av SpawN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Static måste lära sig engelska -.-'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg