Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Struggle det är väll en "normal" attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag är en tjej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag är en tjej <_< Varför ska vi veta det???Eller hör det till ämnet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag är en tjej <_< Int ämnet men vissa vill ha mig till kille och jag är trött på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 japp Struggle är en normal attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 22 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Hmm... Bra fråga. Anden34: Jag är helt 100% säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna? Nee det blir det inte.Han lär sig olika sketch vid lvl 10,20,30,40,50,60,70,80,90,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna? Exact det står så på en pokemon sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Men om man gör Sketch på en smeargle som bara attackerar me struggle lär sig min smeargle struggle då? :huh: Så att den blir en valbar attack bland de 4 andra attackerna? Gör det hmm jag kunde det för att min smeragle lärde sig attakerna på dom lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 min med! iaf back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 23 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Jag har redan fått mer svar än vad jag hoppats på :D :D ;) B) . Ps. Blizzey har du problem att välja avatar :blink: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg