BloodMan Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Jag har alltid tyckt att det har varit bra med regler, inte så mycket spam, men så går jag in i allmänt forumet på första sidan ser jag ca. 3 trådar SOM INTE ÄR LÅSTA! Allmänt forumet måste styras mer! Kan man inte ha en klistrad tråd i varje forum där reglerna står? Eller inte ha nåt allmänt forum? eller göra lite subforum... Redigerat 19 Juni 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tycker du det ska bli strängare? Räcker det inte med att Reglerna finns i en länk längst upp på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Även om dom skulle klistra en tråd på varje forum-del skulle nog endå ingen läsa dom. Jag tycker det räcker med reglerna finns längst upp på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tycker du det ska bli strängare? Räcker det inte med att Reglerna finns i en länk längst upp på sidan? NOOO :D bli inte strängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Men egentligen så är ju alla allmänt-trådar §1.11... Ni kanske skulle ta o minska lite med låsningarna, eller helt enkelt ta bort allmänt forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Det börjar komma fult med sånna här trådar och jag tycker samma sak!Kan ni inte göra som i Debatt forumet att en Moderator läser trådarna och godkänner vissa trådar men inte spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Det börjar komma fult med sånna här trådar och jag tycker samma sak!Kan ni inte göra som i Debatt forumet att en Moderator läser trådarna och godkänner vissa trådar men inte spam! Det var den sämsta iden jag nånsin hört. Ska moderatorerna sitta uppe 24/7 om dygnet bara för att godkänna en massa trådar som kommer in i alla forum och sub forum. :blink: Har aldrig hört maken till ide. Räcker det inte att dom ska godkänna debatt trådar? Redigerat 20 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tycker du det ska bli strängare? Räcker det inte med att Reglerna finns i en länk längst upp på sidan? Vad gör man om man har pekskärm och inte når upp till reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Ber nån som e längre att hjälpa dej -.- OT: De e nästan omöjligt å avgöra vad som e spam å inte i allmänforumet, tycker det e bra som det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Så det e bra att 94% av trådarna är låsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Tycker du det ska bli strängare? Räcker det inte med att Reglerna finns i en länk längst upp på sidan? Det räcker då forumet funkar som ett forum och inte något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag har alltid tyckt att det har varit bra med regler, inte så mycket spam, men så går jag in i allmänt forumet på första sidan ser jag ca. 3 trådar SOM INTE ÄR LÅSTA! Allmänt forumet måste styras mer! Kan man inte ha en klistrad tråd i varje forum där reglerna står? Eller inte ha nåt allmänt forum? eller göra lite subforum... Var och en får sköta sitt , annars tar modenatorerna eller admin hand om det , som nf sa så finns reglerna längst upp på sidan och alla bör ha läst dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.