Hoppa till innehåll

Omfg


Rekommendera inlägg

Jag har alltid tyckt att det har varit bra med regler, inte så mycket spam, men så går jag in i allmänt forumet på första sidan ser jag ca. 3 trådar SOM INTE ÄR LÅSTA!

 

Allmänt forumet måste styras mer!

Kan man inte ha en klistrad tråd i varje forum där reglerna står?

 

Eller inte ha nåt allmänt forum? eller göra lite subforum...

Redigerat av Bloodman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst QuikSilver

Även om dom skulle klistra en tråd på varje forum-del skulle nog endå ingen läsa

dom. Jag tycker det räcker med reglerna finns längst upp på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Det börjar komma fult med sånna här trådar och jag tycker samma sak!Kan ni inte göra som i Debatt forumet att en Moderator läser trådarna och godkänner vissa trådar men inte spam!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det börjar komma fult med sånna här trådar och jag tycker samma sak!Kan ni inte göra som i Debatt forumet att en Moderator läser trådarna och godkänner vissa trådar men inte spam!

 

 

Det var den sämsta iden jag nånsin hört. Ska moderatorerna sitta uppe 24/7 om dygnet bara för att godkänna en massa trådar som kommer in i alla forum och sub forum. :blink: Har aldrig hört maken till ide. Räcker det inte att dom ska godkänna debatt trådar?

Redigerat av girder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alltid tyckt att det har varit bra med regler, inte så mycket spam, men så går jag in i allmänt forumet på första sidan ser jag ca. 3 trådar SOM INTE ÄR LÅSTA!

 

Allmänt forumet måste styras mer!

Kan man inte ha en klistrad tråd i varje forum där reglerna står?

 

Eller inte ha nåt allmänt forum? eller göra lite subforum...

 

Var och en får sköta sitt , annars tar modenatorerna eller admin hand om det , som nf sa så finns reglerna längst upp på sidan och alla bör ha läst dom .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...