Gäst DonKeN Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har anmält många gånger fast det blir inget av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Jag har aldrig anmält. Det behövs inte för jag tycker att reglerna sköts väldigt bra på den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 mmm "vissa sköter dom ja" snart kommer du se massa trådar som bara väntar på att få låsas -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 mmm "vissa sköter dom ja" snart kommer du se massa trådar som bara väntar på att få låsas -.- Ska det komma från en med två varningar ? Om man ser nån bryta mot reglerna så anmäler man bara sen får modenatorerna säga hur viktigt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.