LiQuiDe Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 jag ska köpa ett nytt x-box spel imorron och undrar vilket jag ska köpa...jag har tänkt på att köpa SSX on tour men är det bra...?? och kan man spela multi-player...?? P.S den första som svarar får lite FM... :) om ni inte tycker SSX on tour är bra vilket tycker ni jag ska köpa då...?? :) Tacksam för svar.. //Radical Panda..//
MORAD Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Skrivet 20 Juni 2006 jag ska köpa ett nytt x-box spel imorron och undrar vilket jag ska köpa...jag har tänkt på att köpa SSX on tour men är det bra...?? och kan man spela multi-player...?? P.S den första som svarar får lite FM... :) om ni inte tycker SSX on tour är bra vilket tycker ni jag ska köpa då...?? :) Tacksam för svar.. //Radical Panda..// ja man ka spela multi player och spelet är bra
LiQuiDe Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2006 ok tack... :) ska åka och köpa det nu men du kan få lite FM MORAD...
Ryuu Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Skrivet 17 Juli 2006 Annars kan du köpa Ninja Gaiden, kul som bara den
Rekommendera inlägg