Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Min data har segat sig? Undrar om det är därför jag inte kan se avatarerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Antingen så finns inte bilden eller så är det dynamiska tecken i namnet. Eller din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Kan du se bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Inte på den jag håller på med nu men med min andra data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 KOLLAT! Upl.mine.nu sidan är nere. Alla deras bilder funkar INTE längre. D.v.s de bilder som är uppladdade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Kan vara att du har haft den så länge! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 KOLLA VAD JAG SKREV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) (FuskFreddie @ 07/02-2004 19:21:24) I bland blir ens avatarer ett rött kryss! Hur kommer det sig? Och vet ni också hur man får tillbaka avataren? :( Kan vara att du har haft den så länge! :) Kan inte var för det men det är möjligt det där YoTo skrev! ;) Men jag får väl ta och skaffa en ny! :( Redigerat 7 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Http://upl.mine.nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Http://upl.mine.nu ! Men vad menar du med det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Sidan kan inte visas! Självklart jag har rätt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.